Alla inlägg under april 2007

Av Dennis Rossos - 8 april 2007 15:09

Vi åker ner och fiskar i Sällsjö för vi tycker det blåser väl mycket. Jag får en röding på min blink. Åker tillbaks ca kl 11 och går sedan för att sola vid skogskanten. Äter ris och fläskfile´till middag och sedan blir det en skotertur ner på sjön för att fiska lite utan resultat. Kennet med fru är på sjön i vanlig ordning men de får inget heller.

Av Dennis Rossos - 7 april 2007 15:07

Det blåser även idag men inte lika mycket men "för mycket". Vi beslutar oss för att ta en biltur till Trillevallen, Edsåsdalen och Åre där vi strosar runt lite och äter en pizza till lunch för 302 kr som jag bjuder på. Tappade mitt Telia refillkort här någonstans också. Vi åker sedan till Sällsjö för att fika och sola nere vid båthusen. De andra på campingen äter våfflor och vi var också bjudna men tyckte att tidpunkten kl 14 var lite tokigt vald. Vi går in till Kenneth med fru på kvällen och han bjuder på en whiskey.

Av Dennis Rossos - 6 april 2007 15:04

Vi åker ner till Sällsjö för att prova lyckan men ingenting. Väldigt trögt denna säsong. Blåsigt även idag och vi tar en promenad till 3-vägskorset så det blir 6 km. Växlar några ord med Sven-E, Maj och Kenneth.Blir på kvällen en varm drink bestående av pulverchoklad och mintlikör och den är riktigt god.

Av Dennis Rossos - 5 april 2007 15:15

Nils knackade på i morse och sa jag fick ta hem skotern för han skulle kika på en annan.Värst vad det stormar idag, säkert 30m/s och denna påsk börjar med en kojdag. Vi tar ändå en promenad till Sällsjön och det blir totalt 9km.

Av Dennis Rossos - 4 april 2007 15:16

Packar inför vår resa till Håckren. Vi kommer hit vid 12-tiden. Det är ordentligt blåsigt. På kvällen kommer Nils och Karl-Åke in och de vill höra vad jag har för pris på skotern och jag säger 34.000kr är det lägsta jag kan tänka mig och han ska fundera.

Presentation

Omröstning

Vart skulle du helst kunna tänka dig att bo i ett eget hus.
 Bredsand
 Nacksta
 Stöde
 Tjotahejti
 Ljustadalen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards