Alla inlägg under augusti 2006

Av Dennis Rossos - 31 augusti 2006 10:24

Visst tänker man ibland på det att sälja huset så vi får se. Blir inte i år iaf. Det är ju bara 25 minuter resa till Nacksta så inte så farligt ändå. Snabb väg ju efter E14. Man väger för och nackdelar. Bäst känns det att ha någonstans att hålla till så fort man behöver göra något, ett garage och plats att ställa släpvagn, snöskoter m.m Ska inte förneka att det är mysigt och skönt många gånger också.

Av Dennis Rossos - 30 augusti 2006 10:31

Blir så jag sticker in till Clas-ohlsson idag för det är alltid något som saknas och det mesta finns på detta "Gubbdagis".Passar på att rösta på kulturmagasinet när jag ändå är i farten. Slipper sedan också passa valdagen för detta och man kan ju göra annat då.

Av Dennis Rossos - 29 augusti 2006 10:35

Här tillbringar jag minst halva min vakna tid. Nu satsar jag mer och mer på att bli mobil och en bärbar dator strålar inte så mycket heller. Börjat koppla in diverse prylar för att hålla på lite mer med musik och gitarrspelande. Är nog något fel på min inbyggda förstärkare i gittarren så jag får spela in via en vanlig mic. En hel vinter väntar med träning och åter träning. Har redan ont i fingrarna. Tur man har något att göra, eller inte tur heller för jag har ju medvetet och målinriktat valt att pyssla med detta.

Av Dennis Rossos - 28 augusti 2006 10:47

F-n, nu e man inte insnöad utan inregnad. Det regnar inte numera som förr i tiden utan nu är det som om vår herre har öppnat portarna och hällt ut vattnet. Se själva!

Av Dennis Rossos - 24 augusti 2006 20:25

Har dragit kabel idag uppe från förrådet upp på vinden för att montera ett uttag i allrummet. Blev bra med anslutningarna som jag fick fixa med en skruvmejsel ska ju helst vara ett speciellt verktyg för detta. Testade med tp-test efteråt och nu sitter man med sköna 50Mbit/s, gissa om man känner draget, jag med min frisyr får rufsigt hår, de ni.

Presentation

Omröstning

Vart skulle du helst kunna tänka dig att bo i ett eget hus.
 Bredsand
 Nacksta
 Stöde
 Tjotahejti
 Ljustadalen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards