Alla inlägg under maj 2006

Av Dennis Rossos - 31 maj 2006 16:59

Mattläggaren dyker upp vid 9-tiden för att bredspackla golvet vilket han vill göra och då blir det så och sedan åker han till Matfors för att lägga en matta och kommer hit igen i morgon.

Av Dennis Rossos - 30 maj 2006 14:07

Jo men jag sticker iväg till Blåberget för att slänga lite metaller och färgburkar. Blir sedan OBS i Bydalen där jag köper en rulle glasfiberväv och våtrumsspackel.Blir också ett par vinare för att fylla på dom tomma platserna i stället. Åker också en sväng till Elgiganten. Blir sedan Fresk i Nacksta där Strömbergs färg finns numera och handlar 5 l vävlim. Regnet vräker ner men som vanligt när jag kommer till Nedansjö så skiner solen, väldigt ofta det är så numera.

Av Dennis Rossos - 29 maj 2006 22:44

Skönt att det regnar låter väl märkligt men då kan man vara inne tillsammans med datorn :-)Njae kanske inte riktigt sant, väntar på bättre väder och varmare så att havsöringen gör sin entre' i ljungan. Väntar för övrigt på mattläggaren också så man får köra igång med väggarna i tvättstugan. Tusan vad jag väntar på det mesta nu för tiden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vart skulle du helst kunna tänka dig att bo i ett eget hus.
 Bredsand
 Nacksta
 Stöde
 Tjotahejti
 Ljustadalen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards